A Place for Mom
Assisted Living
Memory Care
Independent Living
Senior Living
Sign in
Prev
Next

Bonaventure of Castle Rock

1855 Low Meadow Boulevard, Castle Rock, CO 80109
6.1
Review Score
23 reviews

Add a review

For pricing & availability

Bonaventure of Castle Rock outdoor common area
10 Photos
10 Photos available
9 Floor plans
9 Floor plans available
Bonaventure of Castle Rock in google map
Anonymous - Family/friend
5.0
Great experience

I would give a 5 for every category. I think Bonaventure of Castle Rock community has been great for my mom! The only thing that is a downside is that they don't take Medicaid, so we will eventually need to move my mom.... Read more

Read all reviews

About the facility Bonaventure of Castle Rock

At Bonaventure of Castle Rock, vintage meets elegance to provide a renewed nostalgic atmosphere for retirement. Nestled near the foothills of the Rocky Mountains, residents can enjoy the picturesque views of Colorado. Denver is also just a short drive away, so residents are never far from the city’s attractions. The location also offers easy access to several local shops, medical centers, parks, and more. The central location is ideal for retirement as nothing is ever out of reach!

The wonderful community is a proud member of Bonaventure Senior Living — a family-owned company you can trust. With over 20 years of experience, they believe they’ve perfected the ideal retirement experience. The community’s program, Retirement Perfected™ provides an engaging environment filled with high-quality dining, luxurious amenities, and exceptional services. Bonaventure of Castle Rock currently offers independent living, assisted living, and memory care options to easily accommodate residents as their care needs change.

Community Services and Amenities

It’s important to retain independence, so the community offers several levels of care to properly accommodate each individual. The most basic level of care includes services like weekly housekeeping, laundry, transportation, and medical care. For residents requiring additional care, the community offers assisted living. The...

Read More

Senior Living Options Offered

Assisted Living
Assisted Living
Assisted living facilities offer housing and care for active seniors who may need support with activities of daily living, like bathing, dressing, and medication management.
Memory Care
Memory Care
Memory care facilities provide housing, care, and therapies for seniors who have Alzheimer’s disease or other forms of dementia in an environment designed to reduce confusion and prevent wandering.
Independent Living
Independent Living
Independent living facilities offer convenient, hassle-free living in a social environment for seniors who are active, healthy, and able to live on their own.
Bonaventure of Castle Rock is a community within Bonaventure properties. See all Bonaventure communities.

Pricing for Bonaventure of Castle Rock

Total monthly costs depend on room type, select services, and the level of care needed.

Base fees by room type

Unlock Pricing
1 Bedroom
Starting at
$XXXX
/mo

Unlock Pricing
2 Bedrooms
Starting at
$XXXX
/mo

Unlock Pricing
Studio
Starting at
$XXXX
/mo

Unlock Pricing
Semi-Private
Starting at
$XXXX
/mo

*Prices quoted are monthly rental charges and are provided by the communities themselves. Actual prices may differ due to one-time fees, timing and care services required. Speak with your Senior Living Advisor to learn more.

Tours at Bonaventure of Castle Rock

Select a preferred time

Sun
25
Feb
Mon
26
Feb
Tue
27
Feb
Wed
28
Feb
Thu
29
Feb

Compare

Bonaventure of Castle Rock1855 Low Meadow Boulevard, Castle Rock, CO 80109
Legacy Village of Castle Pines535 W Castle Pines Parkway, Castle Pines, CO 80108
Senior Living at the Pinery6875 N Windview Circle, Parker, CO 80134
Graceful Living864 Barranca Drive, Castle Rock, CO 80104
6.1
Review Score
23 reviews
9.7
Review Score
19 reviews
7.5
Review Score
1 review
Studio
Starting at $X,XXX/mo
Studio
Starting at $X,XXX/mo
1 bedroom
Starting at $X,XXX/mo
1 bedroom
Starting at $X,XXX/mo
2 bedrooms
Starting at $X,XXX/mo
2 bedrooms
Starting at $X,XXX/mo
Active promotion
No
Active promotion
No
Active promotion
No
Active promotion
No
Pet friendly
Yes
Pet friendly
Yes
Pet friendly
Yes
Pet friendly
Yes
Care types offered
3
Assisted Living, Memory Care, Independent Living
Care types offered
3
Assisted Living, Independent Living, Memory Care
Care types offered
1
Memory Care
Care types offered
2
Assisted Living, Memory Care

Amenities at Bonaventure of Castle Rock

Health Care Services

Memory Care
Incontinence Care
Medication Management
Non-Ambulatory Care
Staffing & Ancillary Services

Meals & Dining

Low / No Sodium
No Sugar
Guest Meals
International Cuisine

Room Amenities

Wheelchair Accessible Showers
Bath Tubs
Wi-Fi/high-speed internet
Full kitchen
Kitchenette
Ground Floor Units

Facility Amenities

Dining

Bar or Pub
Café or Bistro
Private Dining Room

Transportation & parking

Complimentary Transportation
Resident Parking Available
Uncovered Parking

Pets

Dogs Allowed
Cats Allowed

Common areas

Outdoor Common Areas
Indoor Common Areas
Indoor Atrium
Barber Shop

Recreational areas

Arts and Crafts Center
Billiards Lounge
Fitness Center
Game Room

Services

Housekeeping
Beautician
Grocery Shopping and Errands
Laundry Service / Drycleaning

Memory care

Secured Community
Enclosed Courtyard
Outdoor Walking Paths

Languages spoken

Chinese
English
Korean
Spanish

Activities

Devotional Activities On-Site
Devotional Activities Offsite
Protestant Services
Catholic Services

Reviews
for Bonaventure of Castle Rock

Write a Review
6.1
Review Score
23 reviews

Review Score

23 reviews
6.1

Out of 10


5 star

22%

4 star

18%

3 star

9%

2 star

14%

1 star

40%

A Place for Mom has scored Bonaventure of Castle Rock with 6.1 out of 10 using our proprietary review score based on 5 reviews in the last 2 years. Over all time, Bonaventure of Castle Rock has 23 reviews with an average "overall experience" of 2.5 out of 5.

How we score communities
Cleanliness

2.8

Friendliness

3.3

Meals & Dining

3.0

Care Services

2.3

Activities

2.4

Staff

3.6

Value for Cost

2.4

Overall Experience
5
4
2
3
9
Date Submitted
2
3
5
Reviewer
1
21
0
0
Care Received
8
11
4
1-20 of 23 reviews
Sort by

5.0
Anonymous - Family/Friend
Independent Living
October 18, 2023
Verified Review
Great experience

I would give a 5 for every category. I think Bonaventure of Castle Rock community has been great for my mom! The only thing that is a downside is that they don't take Medicaid, so we will eventually need to move my mom.

Cleanliness

5

Friendliness

5

Meals & Dining

5

Care Services

5

Activities

5

Staff

5

Value for Cost

5


1.0
Anonymous - Family/Friend
Assisted Living
September 15, 2023
Verified Review
Not a healthy or safe environment

We are also disappointed that A Place for Mom told us that all their previous problems had been worked out. They never stopped having problems and went through 7 Exec directors while my mom was there for a year. The place should be closed. Even an executive flew in from WA and told us this is their only facility that has never been run correctly and threw all the past exec directors under the bus. We were given several months rent back and also our community fee but my mother ended up passing away from a fall she took there, which started a chain of events. She fell when she was choking and was trying to get help when no one came. (long story). Do not recommend this place to anyone. It is dangerous and negligent and run on a very tight budget. Things continue on in a broken state for very long periods of time. No activities offered. Looks like a morgue around there.

Cleanliness

1

Friendliness

1

Meals & Dining

1

Care Services

1

Activities

1

Staff

1

Value for Cost

1


1.0
Anonymous - Family/Friend
Assisted Living
April 15, 2023
Prepare for disappointment

My mom first lived in the independent side at Bonaventure Castle Rock. For that purpose it was OK. The apartment was nice, the location good, etc. The disfunction of the facility really hit us when she moved to assisted living. This was against the advice of her care team. Bonaventure has a pretty bad local reputation. But we felt it would be less disruptive for her, so we believed the promises of management and took a chance. They acknowledged the problems and their poor rep. The managers will say all the right things. You will want to believe them. Unfortunately, all of the people we worked with were gone within a few months. In fact, there were *three* complete changes in facility management in the first eight months she was in assisted living. There is no continuity, and no integrity. If you do decide to risk putting a loved one here, get everything in writing. Until they make fundamental changes to improve their culture, do everyone a favor and don't support this facility.

Cleanliness

2

Friendliness

4

Meals & Dining

1

Care Services

1

Activities

2

Staff

1

Value for Cost

1


5.0
Lynn L - Family/Friend
Memory Care
July 30, 2022
New Memory Care Director and staff are excellent

I think the new directory of the Memory Care unit, [name removed], is doing a really good job of creating a positive working environment for her team and providing good care for the memory care residents. She is very knowledgeable and caring. [name removed] is an excellent caregiver who has been on staff a long time. Other staff members also provide good care. My mother is 94 and has been in the Memory Care unit for one year. It was a little hard at first but [name removed] and [name removed]as directors are willing to listen and make changes as needed. But the new director, [name removed], has made a big difference to the whole atmosphere of the unit. I feel encouraged that as a whole the local directors are determined to work toward making changes as needed. The facility is lovely. Staffing challenges seem to be better now but clearly were a challenge for all during the intense Covid times. We are pleased and mom is content and cared for.

Cleanliness

4

Friendliness

5

Meals & Dining

4

Care Services

5

Activities

4

Staff

5

Value for Cost

4


1.0
Jon E - Family/Friend
Assisted Living
April 10, 2022
Beautiful Property

Place presents very well and has great curb appeal. That’s where it ends. We had our father in this facility for seven months and had no issues until his care level required assisted living. The turnover of staff, the incompetent leadership and general turmoil all contributed to a fear for safety of our father. On more than one occasion we would find him looking like a homeless man; unshaven for several days, dirty clothes, housekeeping nonexistent with overflowing trash and had not eaten for two days on another occasion due to no assistance to get to the dinning room or being checked on. I confirmed this trend at the nearby hospital after he had a fall resulting in and requiring an emergency room visit. The charge nurse said to remove your father from this facility asap as she had personally dealt with multiple similar issues.

Cleanliness

1

Friendliness

4

Meals & Dining

3

Care Services

1

Activities

4

Staff

4

Value for Cost

2


4.0
anonymous - Family/Friend
Assisted Living
February 22, 2022
Verified Review
Expensive. Value lacking for what we're paying.

The food has been a real challenge. The residents collectively feel the quality is poor and brought it up to management, so hopefully they address the issue. I think they're trying to mind dietary restrictions for seniors, but the residents find the food lacking in taste, everything is overcooked, meals are served cold, etc. I also think they have staffing challenges, like everybody does right now with Covid and the current work environment. Some of the staff there are fantastic. Some of them are just grumpy. I think their shuttle service is excellent though. They do a good job getting my loved one out to the store, and [name removed] who runs the service is great.

Cleanliness

3.5

Friendliness

3.5

Meals & Dining

1

Care Services

4

Activities

3.5

Staff

3.5

Value for Cost

2.5


2.0
anonymous - Family/Friend
Assisted Living
January 14, 2022
Verified Review
Disappointed

I would tell others that the place is in chaos right now. They keep going through directors and cannot keep anybody in place. They have gone through even more chefs, the food started out ok when my loved one first moved in but has gone so far downhill. They still have not fixed their staffing problems. At times there may be 1-2 people serving the entire facility. Management is never around to talk to about what is going on. When I do voice complaints, no one calls back. We have been very disappointed in our experience.

Cleanliness

4

Friendliness

4

Meals & Dining

0.5

Care Services

3

Activities

1

Staff

4

Value for Cost

3


4.0
Patrick - Family/Friend
Assisted Living
December 17, 2021
Verified Review
overall our mother is very pleased with her living situation

There has been a couple of minor issues here and there but we have nothing but great things to say about the staff members. Everything is very clean and as you would expect. the meals and dining service is the primary area that is suffering which is because of the staffing issues but they are doing their best. The activities seem reasonably good, but our loved one is starting to show signs of memory loss so sometimes she forgets about what activities go on.

Cleanliness

5

Friendliness

5

Meals & Dining

4

Care Services

4

Activities

4

Staff

5

Value for Cost

4


4.0
Karl M - Family/Friend
Independent Living
November 10, 2021
Verified Review
A good community

Our loved ones seem to really be enjoying the meals and dining service so far. They have had some health issues which has prevented them from doing the activities, but from what we have seen they look great. Based on our experience so far we would recommend this community to others.

Cleanliness

4

Friendliness

5

Meals & Dining

4

Care Services

No data collected

Activities

No data collected

Staff

5


1.0
Craig P - Family/Friend
Assisted Living
April 3, 2021
Took our money did nothing

Bad experience the story was never the same way twice in a row. Looking for assisted living but because that only offered 2 hours a day they recommended memory care all inclusive and he would get all the care he needed for the $7k quote. We told them this was a trial for us and him and if it didn’t work out we would take him out. We were provided a copy of the contract for review. When it was time to sign the contract the price went up to $7.4K We pushed back and they returned to the original $7k but added a two year addendum We thought we were signing the contract we had reviewed. After a close review of what we signed we pushed back again. They removed the addendum. We moved him in out after 12 days they failed to do what they promised to do. He needs a knee brace but it was never on right bed was not changed weekly clothes were not washed hair was never combed. He was taken to meals and returned to his room we were misled. They kept a $2k community fee and $2.8k rent.

Cleanliness

1

Friendliness

3

Meals & Dining

3

Care Services

1

Activities

1

Staff

1

Value for Cost

1


2.5
Anonymous - Resident/client
Independent Living
February 23, 2021
Verified Review
My Review of Bonaventure of Castle Rock

The community is very expensive and that is why I'm leaving. The community means well, but the have problems. There are a lot of empty apartments currently.


5.0
Leslie M - Family/Friend
Assisted Living
February 18, 2021
Verified Review
Our experience with Bonaventure

We chose Bonaventure of Castle Rock at the time because of the location and it looked like a clean and nice facility all around. The room sizes here are good. Overall, it was a good experience and would recommend them.

Cleanliness

5

Friendliness

5

Meals & Dining

5

Care Services

5

Activities

5

Staff

No data collected

Value for Cost

5


5.0
Jon S - Family/Friend
Independent Living
January 8, 2021
Verified Review
All the people that we dealt with there were fantastic

We thought it was a great value for the cost. We do wish there was a little more communication with us regarding all of her movements. She had fallen the day after thanksgiving in 2019, and she broke her sternum. She came back from that and had to go into assisted living. She had an episode where she passed out and they ended up putting her in memory care. We moved her each time, but it was never really made clear what the criteria's were for the movements. We didn't understand why she originally moved from independent living to assisted living. The regional director there was fantastic, the lady that ran the memory care was fantastic, and the lady that ran the medication distribution was fantastic.

Cleanliness

5

Friendliness

5

Meals & Dining

4

Care Services

No data collected

Activities

No data collected

Staff

5

Value for Cost

5


4.0
anonymous - Family/Friend
Memory Care
May 28, 2020
Verified Review
Good Location

Location was a big factor in our decision making process. It was close to family. It fit into our desired price point. My sister was at Bonaventure of Castle Rock for about three months. She had no complaints.

Cleanliness

5

Friendliness

5

Care Services

3

Activities

4

Value for Cost

4


2.5
Jack - Family/Friend
Memory Care
September 12, 2019
Mediocre Facility - at best

The facility itself is kept up well. My mom has been at Bonaventure for 3 months and although she is not in love with living there, she seems to be reasonably comfortable all things considered. The staff seems genuinely concerned about the welfare of the residents which in my mind is a real plus. PROS: 1. Floor staff is courteous and helpful. 2. Facility is clean and orderly. 3. There are numerous activities and outings in which the residents can participate. 4. Residents in the assisted care side have their own apartment which is fairly spacious compared to other facilities I visited. 5. Residents I've talked to seem to enjoy living there. CONS: 1. The communication chain between management and residents seems weak. My mom has often made the same request for simple maintenance issues, only to be ignored. Out of sight, out of mind. 2. Compared with other assisted care facilities we visited, the food is AT BEST, mediocre. Additionally, the wait staff is very slow in waiting the residents tables. 3. Even though I mentioned that the facility was clean and orderly, many areas at Bonaventure are dated or almost worn out, i.e. carpet, furniture and decoration items. Hope this helps

Cleanliness

2.5

Friendliness

4

Care Services

3

Activities

2.5

Value for Cost

2


1.0
anonymous - Family/Friend
Memory Care
February 6, 2019
Nice Facility, Constant Staff Turnover and Poor care

Many of the Care Givers we met were nice, and it is a very nice facility. However There is only 1 person that we know of that has worked at this location longer than 1 year, and that is the Front Desk receptionist. We moved our Dad OUT of Bonaventure Castle Rock just before the holidays out of frustration of simply wanting better care and getting the services he was paying for. We had several meetings with different Executive Directors, and just when we thought we were getting somewhere that Director would leave and we would have to start all over with the new person. So much turnover should be alarming to anyone considering moving here. His apartment was not cleaned due to "Housekeeping shortage", sheets were not changed on a daily basis as they were requested to. Shower assistance not given as requested. Medicine not given because they hadn't received a Dr's order, however they did not contact any of us to let us know this was needed, so no meds given!? Staff were supposed to encourage him to walk to at least one meal a day, that lasted for a week. One day he left the building by himself and drove across Founders Parkway in his Scooter and we were told he was allowed to leave the building. How is that keeping him in safe care? When the front desk person leaves at 7 p.m. there is no one to get a hold of at this location if we had concerns about our dad (If he was not answering his apartment phone) So many worrisome issues we decided to move him closer to one of our family members. Please do not be fooled, Would NOT recommend Bonaventure of Castle Rock.

Cleanliness

3

Friendliness

3

Care Services

1

Activities

2

Value for Cost

1


0.5
anonymous - Family/Friend
Memory Care
October 26, 2018
Do not put your loved ones here!

My father has been at Bonnaventure for over 3 years. The longer he is there the more disgusted I am with this company and his care. They are in their 8th Director. There is ONE employee that has been there more than a year. I can never learn anyone’s name because they are not there long enough. Staff is not trained well. There is never enough so the residents are getting horrible care. Every issue I bring up I get lied to about what they say is being done! We as a family are very involved and can see what is and isn’t being done! Management (which changes every couple months) is very uncaring and rude when I voice concerns. And lie to me as well! Bonnaventure, YOUR JOBS NO MATTER WHAT ROLE ARE TO TAKE CARE IF YOUR ELDERLY RESIDENTS IN THEIR HOMES! Cost per month? WAY TO MUCH FOR THE LACK OF PROPER CARE!

Cleanliness

0.5

Friendliness

0.5

Care Services

0.5

Activities

0.5

Value for Cost

0.5


1.0
Family Member - Family/Friend
Memory Care
August 23, 2018
Verified Review
Very Disappointed

I moved my parents here after visiting with a new Executive Director that was going to “turn the place around”. I made a horrible mistake! The ED lasted four months, the longest tenure during our short stay. (There were four more before we left!) Staffing is bare bones and they receive little if any training. It is not uncommon to have only one caregiver on the entire Assisted Living floors which included at the time we left 39 individuals. Many of these residents required dressing, bathing and many other adl’s. This is not safe and should be against regulations, if the state of Colorado only had some! The good caregivers don’t stay due to a complete lack of support from management. The food service is a joke with residents frequently waiting over an hour after they order their meal. Activities are basically non-existent. We paid extra for activities reminders and no one came to the room to remind my parents of anything. All care is extra based upon a “careplan” which is unfortunate because the caregivers do not read the careplans. Basically, we paid for services never received! Two medicine mixups occurred during our time there and both could of had dire results. In short, this is the first bad review I have written and I take no pleasure in it, but I would hate for any family or elder to have to go through the upset and worry that we did for the time my folks were at Bonaventure. Please keep looking and go elsewhere!

Cleanliness

1

Friendliness

1

Care Services

1

Activities

1

Value for Cost

1

Response from Bonaventure of Castle Rock

August 27, 2018

We're very sorry that your experience with our community was not a positive one. We take all your comments and concerns to heart and will look into what we can do to not only address them, but also to prevent situations like you described from ever happening. We'd like to note that we do offer all of our employees extensive training so that they may be able to handle the various tasks that are required and we are looking into the staffing issues that you mentioned.


2.0
anonymous - Family/Friend
Memory Care
September 26, 2017
Frustrated

My mother has been in this Facility for over 4 years in the Assisted Living. We have gone through a minimum of 6-8 directors of the facility as well as coordinator for Assisted Living. Their care givers are friendly but have little to no training, the rooms are dirty, maintenance has been horrible (carpet has never been shampooed in those 4 years). Communication is poor and follow through after talking with someone is rarely done the first time. Why don't we leave? - Convenience of the location. I am fortunate that I can be there on a weekly/2x weekly basis and take care of her finances, well being and medications. They have a beautiful facility that needs a good leader. Corporate needs to step up and pay their staff so they can keep quality help.

Cleanliness

2

Friendliness

2

Care Services

0.5

Activities

1

Value for Cost

2

Response from Bonaventure of Castle Rock

October 3, 2017

Thank you for choosing our beautiful Castle Rock community for your mother. We are glad you appreciate our friendly caregivers! As a company, making sure Team Bonaventure is well trained and that we communicate clearly to our residents and family members, as well as maintain the desired level of cleanliness and maintenance are always priorities. Please send me a note with more specifics and I will share these with our team and this will help us to improve your amazing mother’s stay: Gashby (at) livebsl.com.


1.5
Disappointed - Family/Friend
Memory Care
December 2, 2015
Bonaventure - A Terrible Company

My Mom has been in Castle Rock Bonaventure for 18 months. The turn over in staff is tremendous; I've seen 3 directors and at least 4 who were head of assisted living; many many chefs and med techs since she arrived. At first I thought that the staff was not well trained, but over time began to realize that Bonaventure corporate is a terrible company who doesn't treat their employees well; and they appear to not have any procedures and processes in place. Unfortunately, Bonaventure is the only affordable option for my Mom. The food is not very good, and I have to monitor EVERYthing. That said, my mother has made friends and, except for the food, seems to be happy at Bonaventure. I would not recommend Bonaventure from a caregiver's perspective because it has been a tremendous amount of work for me.

Cleanliness

1.5

Friendliness

1.5

Care Services

1.5

Activities

1.5

Value for Cost

1.5


Viewing 1-20 out of 23 reviews
Additional reviews gathered from Senior Advisor

Neighborhood around Bonaventure of Castle Rock

See what the neighborhood has to offer and what’s nearby:

Frequently Asked Questions about Bonaventure of Castle Rock

Bonaventure of Castle Rock offers 1 Bedroom, 2 Bedrooms, Studio and Semi-Private. Learn more.

A Place for Mom has scored Bonaventure of Castle Rock 6.1 out of 10 using our proprietary review score.

We assign review scores to give a more reliable view into senior living communities and home care agencies. Our review scores prioritize reviews that are recent — the past 24 months — because we know families need current information when choosing senior care.

Those with many recent, positive reviews receive a high review score, while providers with few recent reviews — regardless of how positive — receive a lower review score. Communities with no recent reviews will not have a review score, even if older reviews are positive. The maximum A Place for Mom review score a community can receive is 10 points.

Call (720) 506-9958 to reach a resident at Bonaventure of Castle Rock.

To reach a resident at Bonaventure of Castle Rock call: (720) 506-9958



Similar communities nearby

1 / 2
Find Senior Living
There are 16 facilities near Castle Rock, CO

MorningStar Senior Living of Parker

18900 Main Street, Parker, CO 80134

$X,XXX+ monthly

7.8
Review Score
43 reviews

Studio, 1bd, 2bd

Parker Senior Living by MorningStar Called to ServeParker Senior Living by MorningStar in Parker, Colorado, celebrates and elevates life for those who taught the rest of us how to live: our seniors, men and women through whom America was preserved and strengthened. Parker Senior Living by offers...

Holly Creek Retirement Community

5500 E. Peakview Ave, Centennial, CO 80121

$X,XXX+ monthly

1bd, 2bd

Holly Creek is a full-service continuing care retirement community located in Centennial.  We offer cottage and apartment homes on our 17-acre property.  Our flexible program provides lifestyle services for our residents including diverse activities, a unique meal program and extensive...

Legacy Village of Castle Pines

535 W Castle Pines Parkway, Castle Pines, CO 80108

$X,XXX+ monthly

9.7
Review Score
19 reviews

Studio, 1bd, 2bd

Premier Senior Living in Castle Pines, ColoradoWelcome to Legacy Village of Castle Pines, recent recipient of the Pinnacle® Customer Experience 2023 award/recognition. Conveniently located just 20 miles south of Denver, in one of Colorado's most upscale neighborhoods, Legacy Village is a premier...

MorningStar Senior Living at RidgeGate

10100 Commons St, Lone Tree, CO 80124

$X,XXX+ monthly

10 reviews

Studio, 1bd, 2bd, Semi-Private

Lincoln Meadows Senior Living

10001 South Oswego Street, Parker, CO 80134

$X,XXX+ monthly

6.4
Review Score
93 reviews

Studio, 1bd, 2bd

Lincoln Meadows is the premier Senior Living community, Assisted Living and Memory Care community in Parker, Colorado. This elegant southeast Denver residential community puts a new level of affordable luxury within your reach. We know how difficult change can be, especially for seniors. Together...

The features and amenities that are displayed on this page contain marketing information provided by the community. A Place for Mom has not confirmed the completeness of the provided information, and cannot guarantee its accuracy.

To conduct a complete investigation, seniors and their families should:

  • Tour any listed location to confirm the accuracy of the community description
  • Confirm that the community offers services that are required for the senior’s specific needs and budget
  • Check additional licensing and state audit information

If you become aware of any information that should be updated or noted, please contact A Place for Mom.

A Place for Mom uses the term “assisted living” to indicate that the community provides some level of assistance with daily living activities. It does not indicate that the facility meets official state requirements for level of care.